2012年11月25日 星期日

2nd Anniversary

轉眼間就2週年了, 雖然我要番工, 但丙丙佢放假, 所以一早就起身煮早飯比我.

英式早餐, 平時好小入廚的丙丙, 今日左忙又忙, 雖然唔係話十分好食, 但係愛心就有200分啦






本想打算食中餐
, 但係丙丙話我鐘意食西餐, 所以最終去咗AMIGO.


 


先來牛油麵飽, 玫瑰花形狀的牛油, 好美, 而且好滑



我就點了4 dinner set course, 而丙丙散點.

 


先來appetizer, 我喜愛我煎鵝肝, 待應响面前加熱個汁再淋上鵝肝到.
外脆內嫩, 底部有幾件白蘿蔔, 有助去除鵝肝的油膩



丙丙的凱撒沙律, 又是面前面即製的, 好清新, 份量唔會太好, 剛剛好



丙丙愛喝的洋蔥湯, 無試唔知係乜味




我的周打魚湯, very good, 蜆肉新鮮, 湯又鮮甜美味, 待應在面前加熱, 蠻細心~






湯之後就係免貴的西柚雪芭, 酸酸地, 用來醒胃



我點的香煎鱸魚帶子, 外脆內嫩, 還有魚的肉汁, VERY GOOD~





老公大人的牛扒, 肉汁又是桌前加熱, 我覺得黑椒味大濃, 蓋過牛扒的肉味, 除非是有很大的雪藏味, 否則就有點可惜.



丙丙話佢太飽了, 所以無點甜品, 而我就點了cream brulee, 味道無乜特別.




再來就是凍朱古力, 太飽了, 無食到, 而且我不愛朱古力, 但丙丙超喜歡, 全碟清!!!



餐廳服務好細心, 又有live band, 可以點歌, 我就點了當日same day slide show “I’m Yours”


 


還有就是每位女士都送上玫瑰花一支, 真的是有點驚喜


 


丙丙响Royal Garden 到買咗蛋糕, 希望年年都咁甜甜蜜蜜


1 則留言:

  1. Amigo的食物同環境都好正!一定每年都甜甜蜜蜜的
    [版主回覆12/05/2012 20:04:38]Thanks Amigo 真係幾得

    回覆刪除