2013年7月28日 星期日

食在BKK -- Celadon @Sukhothai Hotel



認識呢間餐廳係因為睇ROMI大人的BLOG, 很可惜的是她不再寫BLOG.



Celadon 住於Sukhothai
Hotel,
正正是我入住Banyan Tree 的隔離, 所以不而需要任何交通工具便可抵達.







Sukhothai Hotel 的私穩度十足, 由大閂入去酒店的Lobby, 先要經過長長菏花池, 十分豪門大宅的感覺, 很有氣派.



 



餐廳的格局很討我喜歡, 像是在海中央.






室內的環境有點昏暗, 所以拍攝的不好. 這是從官網的圖片.








先來一杯果汁
, fresh, 很好喝




餐前小食是免費的
, E.. 太久已不太記得是什麼東東了.





生蝦
今次旅程食了3間不同餐館的生蝦, 呢間是最好吃的一間, 生蝦十分大隻, 而且十分鮮甜. 好吃程度是滿分.






Fried Marinated Chicken in Pandanus Leaves –
不是我誇張,
真是超級好食,
雞肉吸收了Pandanus的味道,
而且雞肉嫩滑多汁,
很好吃.






冬蔭公湯
聽聞始乃全曼谷最正宗, 對我來說正不正宗不打緊, 重點是好吃, 但這兒的冬蔭公湯沒一點的失望, 好味!!






咖哩軟殼蟹, 多膏, 香口.






席間服務員送上米飯, 不知道是否免費.

 



最後她們送上甜品, 很滿足的一餐.







出門時服務員很貼心地問是否需要的士, 一間好的餐廳食物質數及服務都好重要, 而她們就做得到.

 



Website:
http://www.sukhothai.com/Dining/Celadon



 

 




1 則留言:

  1. 呢間係我係thailand食過最好味..! 我個時食lunch....服務真係好好....! 妳夜晚去都好靚呀!
    [版主回覆08/10/2013 12:10:21]oh really. 我仲心大心細諗緊下個月去BKK 去唔去呢間TIM, 得你咁講要列入去行程之一.

    回覆刪除